دهه ی نود را می شود پلی میان سینمای کلاسیک و مدرن دانست ورود انیمیشن های کامپیوتری و پیشرت هایی که در جلوه های ویژه ی دیجیتالی سینمایی پدید آمد تعاریف فرمی سینما را خصوصا در قرن حاضر دگرگون کرد. یکی از مهم ترین عوامل این دگرگونی استدیو جاه طلب و ساختار شکن پیکسار بود که تمام توان خود را تنها برای انیمیشن های کاملا کامپیوتری صرف کرد و با ساخت اولین انیمیشن بلند تمام کامپیوتری تاریخ (داستان اسباب بازی) قدم بزرگی برای تعاریف جدیدی از صنعت انیمیشن برداشت و یادداشتی بر فیلم: (1954) Rear Window
470 انیمیشنی که باید دید
سرزمین گمشده| نقد انیمیشن Peter Pan
انیمیشن ,کامپیوتری ,های ,تعاریف ,تمام ,ی ,انیمیشن های ,صرف کرد ,کامپیوتری صرف ,کاملا کامپیوتری ,کرد و
درباره این سایت